Σάββατο 17 Απριλίου 2010

Παρανομίες


ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ

πεκτείνομαι κα βιώνω
παράνομα
σ περιοχς πο σν παρκτς
δν παραδέχονται ο λλοι.
κε σταματ κα κθέτω
τν καταδιωγμένο κόσμο μου,
κε τν ναπαράγω
μ πικρ κι πειθάρχητα μέσα,
κε τν ναθέτω
σ᾿ ναν λιο
χωρς σχμα, χωρς φς,
μετακίνητο,
προσωπικό μου.
κε συμβαίνω.

Κάποτε, μως,
παύει ατό.
Κα συστέλλομαι,
κι πανέρχομαι βίαια
(πρς καθησυχασμόν)
στ νόμιμη κα παραδεκτ
περιοχ
στν γκόσμια πίκρα.

Κα διαψεύδομαι.

Κική Δημουλά

Η μαγεία και το παραμύθι μου, μοναδική προϋπόθεση της παράνοιας-της ευτυχίας μου.Καμία αλήθεια ποτέ δεν μου έδωσε λίγη από τη γλύκα που σχηματίζω με τον καπνό μου.
Είσαι προσγείωση, είσαι διάψευση και με ξυπνάς. Σήμερα με τα μαύρα δόντια μου θα καπνίσω το κίτρινο πακέτο: θα ρουφήξω εσένα να σε κάνω σκόνη μέσα μου, βρωμιά στα δάχτυλα μου, για να σε νιώσω και πάλι στη μικρή σου διάσταση, να σ' αφοπλίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: