Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Που λογαριάζω το μηδέν μου με το άπειρο...

Ας μιλήσουμε για το σημείο μηδέν, που για σένα ήταν το άπειρο, ας καταλάβουμε την πτώση βήμα βήμα. Πως έγινε και δεν στάθηκες, στη μέση έστω να κοιτάξεις πίσω, κι όταν σε πήρε η κατηφόρα, μικρέ μαζοχιστή μου γιατί χαμογελούσες; Όταν το άπειρο σου, γινόταν μπόι σου, όταν το όνειρο σου, γέμιζε ασάφειες, όταν τα λόγια σου, χωρούσαν σε ένα γεια, γιατί δεν μετάνιωσες για την φόρα σου; Γιατί το επέτρεψες, με την σκλαβωμένη σου δήθεν ανωτερότητα, τα δήθεν ξεκαθαρίσματα σου, πως δέχτηκες να τριγυρνάς μεσα σε αυλές με εγκληματίες;
Μπορεί να ρωτάω μα ξέρω, πως αγκιστρώθηκες, πως σε παρέσυρε στην παρεξήγηση της εικόνας. Με σταθερές δόσεις επανασύνδεσης, με σταγονόμετρο αυθορμητισμού. Αν είναι ποτέ δυνατόν, φόρεσε και τα ρούχα της κανονικότητας και σου ζητάει ν' αλληθωρίσεις!
Κάνε ό,τι θέλεις, βλάκα μου, αλλά τα πράγματα είναι ολοφάνερα: ποιος να δημιουργήσει τ' όνειρο όταν το συσκευάζει σε πακέτα; ποιος να σου δώσει τ' άπειρο, αν σου κρατάει λογαριασμό;

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε παρακαλώ να προσέχεις τις παρομοιώσεις σου! άκου εκεί το άπειρό σου έγινε το μπόι σου!

Υπάρχει απάντηση αλλά είναι αμφίβολο αν θα τη δεχτείς.

Γιατί ορισμένα πράγματα πρέπει να τα μυρίσεις ο ίδιος για να δεχτείς το άρωμά τους.Μην ψάξεις γι'αυτά τα άνθη στον κήπο σου, δεν θα τα βρεις. Κι αν θα βρεις κανένα, η ρίζα του θα ναι νεκρή προ πολλού.
Τα δικά μου έχουν ρίζες καρφωμένες στο έδαφος και μυρίζουν δηλητήριο.

Μη μου ζητήσεις λοιπόν να αποδείξω την ύπαρξη της μυρουδιάς. Απλά άσε με να σε σεργιανήσω στον κήπο μου για να τα ξεριζώσουμε μαζί :)

αμετανόητη είπε...

:) Να δούμε κι αν μπορώ να μυρίζω ακόμη!