Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Σ' αγαπώ

Θέλω να αντέξεις να μου φέρεις ό,τι αστέρι συναντήσεις. Θέλω να δω ό,τι έχεις δει, θέλω ό,τι μυρίσεις να το κόψεις για μένα. Θέλω να σε κρατάω στη γη, να πατάς δίπλα μου, θα σε δέσω να μην ανησυχώ συνεχώς. Θα είμαστε ένα, και έτσι θα σ' ελέγχω συνέχεια. Σε λίγο θα γίνουμε ίδιοι, θα ξέρω τι σκέφτεσαι χωρίς να το πεις. Αξιαγάπητοι. Θα σου φέρνω να τρως ό,τι έφαγα, θα γελάς μ' ό,τι μ' αρέσει, κι εγώ θα σ' αγκαλιάζω με ό,τι αγάπη έχω.

Θέλω να μου φέρεις ό,τι κερδίσεις, θέλω ό,τι σκοτώνεις να μου το ξαπλώνεις στα πόδια. Θέλω να τους μαχαιρώνουμε μαζί. Θα τους φάμε όλους, γιατί εγώ θα σκέφτομαι κι εσύ θα εκτελείς. Αδύναμε μου, σου ταιριάζει καλύτερα. Θα είμαστε ένα ζευγάρι πάνω απ' όλους, γιατί θα τους εξαφανίσουμε όλους. Γελάς και τρέχει αιματάκι απ' το στόμα σου, μη με δαγκώνεις.

Θέλω να θυμηθώ να μην ξανααγαπήσω. Είσαι τέλειος και θέλω μόνο εσένα. Έχω πονέσει, να σε κρατάω όρθιο συνέχεια, και τρέχει αίμα από όπου με τρως, αλλά ξέρω το κάνεις από αγάπη. Το ξέρω σε ξέρω με ξέρω. Είναι τέλεια.

Σ'αγαπώ.

2 σχόλια:

Μανώλης είπε...

"...και μια μέρα σηκώθηκε κι έτσί όπως ήταν συνοφρυωμένη απ' τον ύπνο, αντίκρισε για πρώτη φορά στο καθρέφτη ένα είδωλο αντί για δύο..."

αμετανόητη είπε...

λυποντροπή!